17 februari 2014

Får jag lov att presentera

Får jag lova att presentera vår lilla som fyllt tomrummet efter vår gamla kära Leia. Detta är Daisy 4 månader en underbar liten sötis men mycket liv och glädje. Stor aptit på maten och livet. En mysfaktor och engagerande liten krabat. 
Beslutet att skaffa henne var kanske inte 100 % genomtänkt men väl 80 %. Undrar hur livet skulle se ut om man alltid var 100 % på allt man skulle göra. Jag vill nog inte ens tänka tanken, visst har man i backspegeln sett att "det där skulle jag nog gjort annorlunda" men samtidigt skulle jag vara utan den erfarenheten och kanske alltid gått och undrat hur det skulle ha varit om jag tagit det steget. 
Med vårsolen så börjar det rycka lite i benen att ta nya steg mot nya saker... börjar med att göra en efterlängtad resa i april med systra mi  

Bilden är Johannas 

Inga kommentarer: