09 december 2011

Önskelista

Det är dags igen, att önska önska önska. För min del så vet jag för omväxlings skull vad jag önskar mig :)
En gigantisk stor gjutjärnsgryta för alla familje- vänner middagar och en slipmaskin för knivar ett par superfina svarta handskar och lyckliga barn! Sedan har jag en sak som jag önskar mig väldigt starkt! Tack vare den här tiden och cyber rymden t ex Facebook så har vänner, goa fina vänner, från förr dykt upp. Skolkamrater, bästisar och även släktingar. Det är en rikedom men vi ses ju aldrig in real life.... Så jag önskar mig en dag på tu man hand med flera av dem. Hur och var kan bara fantasin begränsa. Vad vore livet utan vänner... förmodligen väldigt tomt! Så jag måste sluta slarva med att inte vårda denna dyrbara grupp människor i mitt liv...

2 kommentarer:

Kristina sa...

Härliga önskningar, hoppas du får flera av dem. Facebook är rtt läckert just att hitta nästan borttappade vänner eller gamla skolkamrater. Ha en bra helg kram

Cece sa...

Vet du - jag tror nog att du är rätt bra på att ta hand om de dina. Den värme som du utstrålar och den omsorg som du har - den kommer från ditt hjärta och det känns.

Hoppas vi ses snart igen och att det blir lite längre då än sist.

Stor kram till dig!