28 juni 2011

Lugnt o fint

Nu, trots ett idogt schema på jobbet, så börjar friden infinna sig och lugnet lägga sig över den här lite trötta själen. Man gör så gott man kan, det bästa man kan till och med, sedan kan inte jag göra så mycket mer. Det finns en annan som lovat full support och fullt stöd och välsignelse att läggas till det jag gör. Så nu när min käre make äntligen trampar svensk mark igen och livet blir som det skall vara igen så gör jag 1½ vecka till sedan infinner sig lite semester och ett idag tomt blad. Spännande vad som kommer att fylla de veckorna. Bloggen tar nog också lite ledigt men ett och annat inlägg ramlar nog ner från tangentbordet.
Ett gott råd så här i den underbara svenska sommaren, ställ in lyssnarsignalen och lyssna, kanske du hör det du inte hörde tidigare och kanske du får vägvisning in på en väg som du kanske inte upptäckt tidigare. Lyssna in , för jag är fullt övertygad om att Gud vill tala och uppmuntra... God bless...

Inga kommentarer: