16 mars 2011

Minnen av en stor dag 17 mars

 20 år 2009

Tankarna förflyttar sig helt naturligt 22 år bakåt i tiden ikväll. Vi befann oss på Nacka BB och väntade och väntade och väntade.. och jobbade lite med värkar... emellanåt ;) På morgonen den 17 mars 1989 kom hon så vår första dotter. En mycket speciell underbar känsla var det att efter två gosiga småpojkar få hålla en svarthårig liten skönhet i armarna. Nu fyller hon 22 år och befinner sig långt hemifrån så vi får vänta med kramarna och firandet. Jag kikade vad jag skrev förra året och jaa :) en del har hänt och mycket mer återstår att hända.. :)
Grattis vackra dotter och välkommen hem snart så vi får krama om dig... Vi älskar dig och gläds åt allt underbart som hänt under det här året och allt som ligger framför.Sången du skrivit talar så tydligt vad du har i ditt hjärta.

Skapa i mig Gud ett hjärta som är rent, omslut mig med nåd  din barmhärtighet
Lär mig gå din väg leva i din vilja, så att vart andetag blir en lovsång till dig
All ära All makten tillhör dig All lovsång all tillbedjan tillhör dig


Inga kommentarer: