08 mars 2011

Många barn

Vi har, tror jag, i mångas ögon många barn. 6 stycken blev det och 6 mycket fina bästa kloka underbara snygga vackra är de också... Men det innebär också att man saknar dem extra mycket när de inte finns i närheten. Nr 1 med sin vackra fru tog sitt och drog västerut för tre år sedan.. och om någon tror att man saknar dem mindre genom åren så kan jag ju säga att det blir tvärtom.. mm. Nr 2, 3 och 4 har visserligen flyttat hemifrån (nr 3 hemma igen för en obestämd period) men de kommer titt som ofta hem. Nr 5 och 6 har många år kvar hemma om jag får bestämma :)) Men även om det kan kännas lite så där lagom lugnt och skönt nu med så få hemma så blir det så outsägligt tomt när de reser bort och inte kommer hem så titt som ofta som de brukar.. Det är kvinnodagen idag och för mig är kvinnodagen en glad dag att få känna att man är mamma också så därför skryter jag gärna och uttrycker min stora kärlek till våra fina barn... Love u och ni som är ute och reser i vida världen just nu var glada, friska, frimodiga och kom snart hem igen...

Inga kommentarer: