26 januari 2011

Ser fram emot...

... Idag på arbetet så satt vi och gäspade lite så där alla tror jag nog... jag slängde ur mig frågan om det möjligen kanske ändå kunde vara så att det var en släng av vårtrötthet... jag fick bara blickar tillbaka och djupa suckar som jag tolkade .. "om det ändå vore vårtrötthet" ... Vi kom fram till att det var det nog inte, inte den 26 januari i allafall utan det är nog så att vintern fortfarande håller tag greppet om oss... Då känns det bra att blicka framåt, och sen när vi kommit dit vi blickade så kommer vi att utbrista i .. Oh vad tiden går fort.. Kanske bäst att fånga dagen, göra något riktigt bra av den och hitta friden mitt i tiden... men en tjuvtitt bjuder jag i allafall på ... svensk sommar när den är som bäst... :)  ska bli enna gött

Inga kommentarer: