31 januari 2011

Det kom ett brev på posten

Hederliga väl betrodda snigelposten.. ett litet bulligt paket med ett underbart innehåll från en kär god vän. VI lärde känna varandra för si så där 11 år sen om inte mer på en mailinglista för Kristna barnfamiljer Då var hon en 7 barns mamma nu en mycket välrenommerad 11 barns mamma med huset fullt av kärlek. Vänskapen har funnits kvar och växt de senaste åren och vi ses lite då och då. Där kan man tala om hur vänner kommer i ens väg i exakt rätt tid. Hon har gjort en underbar liten bok full med Guds ord av uppmuntran tröst och vila. Precis nu när jag som mest behöver det.. ord som påminner mig om skaparen av orden och som lovat att alltid bistå. Tack kära fina Annika <3... ett av orden som jag glömt bort talade extra starkt... ni får ta del av det här i kväll Sista kvällen i januari (var bara tvungen att få med det åxå)

Ty du HERRE, är min lampa. HERREN gör mitt mörker ljust
2Sam 22:29


1 kommentar:

Annika sa...

Åh, så rörd jag blir av att läsa! Tack för dina fina ord! Så glad att du blev glad! =) Kramar och Välsignelser!