08 januari 2011

Dagens Ros

8 dagar in i 2011 och jag tar en paus mitt i lördagsplocket. Julen är nästan ett minne blott och det är med lite blandade känslor jag städar bort den. Tiden går för fort och det är lätt att bli missmodig för man tycker att man inte fyller dagarna med annat än jobb.. Men jag fick ett råd och en uppmaning av återigen Miss U min vän.. Hon sa när jag klagade på sömnlöshet och lite tristess som kommer av en trött kropp ... "Men jag tror minsann att det kanske är dags att engagera sig lite mer i det du tycker om att göra igen kompis" ... Sanning som svider en aning men som nog är sann :) Så jag ställer in mig på att vara tillgänglig och öppen för att göra det... När tiden är inne :)) ... Så bra med vänner som vågar säga sanningen. Här får du en ros Miss U

Inga kommentarer: