30 oktober 2010

Kronor och ören

En dag i månaden rullar det verkligen bokstavligt talat kronor och ören ut genom internetsladden.. så också idag.. jag vet en dag för sent... men av någon outgrundlig anledning så tar det emot varje månad att sätta sig med detta.
Men! jag är inte den som skall klaga. Vi har mat på bordet varje dag, vi går inte utan kläder vi har en säng att sova i varje natt, ett arbete att gå till varje dag och jag har hälsa att klara av det också. Så jag tar mig själv i nackskinnet och bestämmer mig för att inte klaga.. Det kan vi göra allihop... Sedan är det olika innanför varje dörr olika omständigheter som tycks oövervinnliga I know I really do..
Tittade på en filmsnutt igår från som är inspelad av  Mama.nu    om Hjältemama 2010.. en av de bloggande mammorna följer jag varje dag LINDA se gärna filmklippet om henne. man kommer på lite andra tankar om sin egen situation när man lyssnar och förstår vad hon går igenom.....

Inga kommentarer: