17 juli 2010

Grattis min vackra tös....


.. de säger att denna svenska sommar varit extrem varm och att det var någon gång i slutet av 1800 talet senast... that can not be.... för sommaren 1997 var det hot hot hot.... jag gick höggravid till mitten av juli och hade flera heldagar vid havet.... en av de dagarna avslutades på Södersjukhusets BB och vi belönades med en underbar liten mörkhårig gosig liten tös... Ester Johanna Liljebäck :) Idag är hon 13 år, kan verkligen inte förstå var dagarna tagit vägen.... Jag älskar dig min lilla stora rosenknopp... Du kommer att ha en underbar framtid och Allt vad du gör skall lyckas väl :)) SMICKERONI!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS JOHANNA ÄLSKAR DEJ!!!


MAMMA PS: Smickeroni är mitt ord :)

Bibban sa...

Grattis Johanna fina fina Johanna..tänkte skriva lillla...
Krama henne från mig
Bibban