19 juli 2010

Bloggtorka

bild fr Google

Precis som gräsmattan är torr som fnöske så är mitt bloggande ... o så får de vara någon vecka till.... Vad som behövs är en riktig rotblöta... dränka in det som har torkat med rikt fräscht vatten... och varför inte då använda sig av Europakonferensen och fylla på. Jag för min del ser väldigt mycket fram emot att få höra Berit Simonsson och Hans Weichbrodt från OAS rörelsen. Men även John Bevere brukar säga saker mitt i prick och precis rätt i stunden för mig. Sedan blir man alltid överraskad av så härliga tilltal och möta goa människor som man inte sett på ett tag...
Nu skall jag ta tag i jetlaggen som envetet hänger kvar och sova gott... I morgon är det en ny annan dag.....

1 kommentar:

Kristina sa...

Berit och Hans är fantastiska, hörde dem på Oasmötena i Piteå som vi var på och fick mycket. Hoppas du oxå får det och många andra goda möten