05 juni 2010

Time flies

Tiden du flyger iväg, stanna upp lite är du snäll... jag skulle vilja ha lite tid tillbaka... jag hann inte säga det jag skulle säga... hann inte göra det jag tänkte göra... jag hann inte... Gud hjälp mig att förvalta den tid som ligger framför... Gud ge mig den vishet jag behöver för dagar som kommer... Visa mig till platsen där jag kan fylla på... kalla mig dit gång på gång... utan den platsen går det inte...

He is like a tree planted by streams of water,
which yields its fruit in season
and whose leaf does not wither.
Whatever he does prospers.

1 kommentar:

Kristina sa...

Känner igen mig i dina tankar. Tiden verkligen flyger och jag kämpar verkligen med förvaltarskapstanken av tiden ssk när man är sjuk o orkar så lite. Visst Gud vet men i vissa saker skulle jag vilja sakta ner tiden. Jättefin bild till ett av mina älsklingsbibelord Ha en bra dag kram