11 maj 2010

Älskad sonhustru

bilden lånad från fam H

Fick helt plötsligt ett il en känsla så varm och så skön.. o längtan efter min sonhustru Linda...
Minns än idag den dagen när sonen kom hem och sa att "mamma jag har träffat en så fin tjej"... då bara visste jag djupt därinne att detta var rätt... maken träffade henne före mig på en trip med sin skolklass och han sa med övertygelse i hjärtat att "hon är det".... några år senare stod de där gifta och underbart vackra... Visst de var unga men ännu mera visst så rätt så rätt....
Linda min goa vän jag älskar dig av hela mitt hjärta... Tack för att du är du!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Kära Ingela..
Här finns det otroligt mycket kärlek tillbaka!! Är lyckligt lottad som fått en sån fin man med så fantastisk familj! Är innerligt tacksam för all kärlek och uppskattning ni visar.. Ni är underbara.

Massor av kärlek.