09 februari 2010

Lite sisådär


Vaknade denna 9de dag i februari med jätteont i halsen... gjorde ett försök några timmar på jobbet men tog mitt förnuft tillfånga och gick hem... sitter nu här i sängen och får iväg lite jobbmail och känner att det får räcka för idag. Hämta igen lite hälsa och lite krafter, det är aldrig fel.

Jag närmar mig dagen D med stormsteg och nu helt plötsligt så inser jag att det kommer att bli lite skoj att träffa så många vänner från olika håll... Vänner denna mycket dyrbara gåva som man vill vårda mer än vad man gör ibland... Så betydelsefullt och vad olika pusselbitar många av dem fått bidra med.. ett pussel som inte är färdigt ännu... Mitt livs pussel.... Ni är alla viktiga...

2 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen!!
Usch!! Jag har själv haft enormt ont i hals & en mun full av blåsor sen i Fredax.. inte kul =(
Om du inte redan gjort det & om du VILL, så har jag skrivit ett inlägg om tips vid förkylning & halsont!!

Va roligt att du ska träffa vänner!! Är det nån form av återträff?
Krya på dig vännen & hoppas du är piggare idag!
Kram från Tina

Afrodite sa...

Vilken fin tanke...att vännerna är en del av vårt livs pussel! Den tar jag med mig...=)
Hoppas du mår bättre! Kram och krya på dig! =)