22 februari 2010

hej Här kommer jag

:)
Mitt i vintern

7 kommentarer:

Johanna sa...

mamma du är så fin så =) älskar dej =)<3

Tina sa...

Men Hej där =) Va kul att få träffa på dig =)
Hoppas du mår bra & att du haft en fin start på veckan!!
Varm kram till dig från mig =)

tankar från mitt fönster sa...

Oj vilken fräsch dam som just fyllt år. Hoppas att födelsedagen var trevlig!
kram

Unknown sa...

va snälla ni är, men en liten rättelse då... Jag är fortfarande 49 i två hela dagar till... :)

Bibban sa...

Hej snygging..sa du femtio? nä jag ska fråga mamma jag tror det måste vara fel. Så där ung ser man inte ut när man ska bli femtio..kan undra om det ligger i släkta;))) KRAM

Anna sa...

Hej fina moster! Håller med de tidigare, man kan inte tro att det är 50 som du ska fylla! Va fin och vårig bloggen har blivit!

Afrodite sa...

Men HEJ...vad kul att se DEJ! =)
50?! Det måste ha blivit fel i folkbokföringen! Fin du är!
Och vilka fina skapelser i förra inlägget! =)
Kram på dig och ha en fortsatt fin onsdag! =)