24 januari 2010

Söndag o ja helgen blev avkopplande


Några timmar kvar av helgen men jag kan redan nu fastställa att den har varit till förnöjsamhet..Njuter av lugnet och inser att kyla och snö inte vill ge med sig och okey då... hellre detta än mörker regn och blask...

I morgon exakt en månad kvar av mitt 4 årtionde för att sedan påbörja mitt 5:e... börja förstå att det inte blir så stor skillnad. Jag har sneglat på andra som redan gått vägen och jag må nog säga att det inte märks ett dugg... ingen kommer med papiljotter till snabbköpet och ingen har ändrat klädstilen över natten heller. Jag hade ett samtal med en av redaktörerna på jobbet som både passerat 5:an och 6:an och 7:an och han sa att livet bara blivit bättre och bättre så då så.. och han tyckte att jag skulle se ljust på detta :)) så TACK Mr Ö då gör vi så... Även Barbie har gått före... så klara hon det klarar jag det...

I morgon är det en annan dag och en glad dag för väldigt många tror jag eftersom lönekuverten sprättas upp efter denna långa "efterjulenmånad"....

1 kommentar:

tankar från mitt fönster sa...

Ja du har mycket att få ut av livet ännu. Åren efter 3 är bättre tycker jag!
Vilken fin blogg du har.