27 januari 2010

På allas läppar idag


....SNÖ....och sedan skiljer det sig lite grann tycker jag.... "åh va härligt" "Näää nu får det räcka"
"Det är ju faktiskt bara januari" " Det är väl bra att det kommer ny fin fräsch snö som gömmer det smutsiga" "Jag vill ha vår" "Fy vad jobbigt"..... mmm .... jag är en blandning av alltihop jag....
kan inte bestämma mig för vad jag tycker... och det behöver jag ju inte för det spelar ju faktiskt ingen roll... Det snöar, så är det bara... och jag är ytterligare en dag närmre 50.....
.....I morgon är det en ny vit dag....Det regnar i allafall inte :))

3 kommentarer:

Bibban sa...

snöar det hos dig åxå sis;O)
kramelikram från storsis

Afrodite sa...

Jadu, vädret är ett aldrig sinande samtalsämne...=) Och jag måste hålla med...är lite kluven. Jag älskar sommar och värme, men om vi nu nödvändigtvis måste ha en årstid som heter vinter, ja då kan det lika gärna vara snöstorm. Det är lite mysigt tycker jag, när snön yr och man sitter inne och myser i värmen...=) Kram och godnatt!

tankar från mitt fönster sa...

Härligt med ny fräsch snö!Snöplogarna har jobbat sen 5
Kram