31 december 2009

Nyårsafton

Jag vill önska er ett bra slut på detta år. Som sagt tar det för lång tid att sammanfatta allting men ett vet jag och det är att Jag är Tacksam! även om tvättstugan är trång (hade ett sammanbrott över detta för en stund sedan, förlåt barnen....) och även om jag har saker jag bara vill glömma. Tacksam över att jag har ett hem, en familj, ett arbete att gå till, en församling som jag stortrivs i och hälsan... Tacksam till Gud att han visat sin trofasthet ...

Så summerandet detta årsslut blir bara så och Tack för att ni är här och hälsar på ibland (jag ser er allt :)) och Tack ni därute som delar med er så härligt glada och viktiga saker som ligger er varmt om hjärtat... Vet att Gud är mer nära än vad man kanske tror...


Gott Nytt År :)

6 kommentarer:

Bibban sa...

Gott Nytt år snyggingar:)
Kram Bibban

Ancan sa...

Man behöver inget annat, en stark tro tar en hur långt som helst <3

Först nu förstår man hur "fattigt" liv man haft, under de åren då jag "valde" att låta min tro vara vilande...

Så tacksam att jag återfann den igen :)

Gott nytt 2010!

Afrodite sa...

Kram till dig och önskar dig detsamma: ett gott slut och ett gott nytt! =) Kramiz vännen!

hemma hos lilla mej sa...

Gott nytt år vännen .Ha en mysig kväll så hörs vi 2010 Varmkram Rita.

Rödluvan sa...

Gott Nytt År! Kram hanna

Anna sa...

God fortsättning!!!