15 november 2009

Så...

Så... nu släpper jag mitt förra inlägg. Ingen idé att låta det förstöra en annars så fin dag.. hm...

Så... nu är håret mörkbrunt... vägrar låta mig besegras av det där råttfärgade som försöker sig på att invadera mig. Hade det varit silver eller guld... :) men råttfärgat.. nä tack!
Så... nu luktar det fläskkarré från köket... skall ge sonen nr 2 lite mammas mat i magen innan han ger sig ut på en långfärd till andra sidan jordklotet för att jobba ngn vecka. Lång flygresa blir det 24 timmar si så där..
Så... nu är det snart fredag igen och då kommer sonen nr 1 och sonhustru nr 1 hem .. mmmm me like that...

2 kommentarer:

Bibban sa...

Vilken tur att det inte var håret som luktade fläskarre ;)) HEHE

Anonym sa...

Visst, kan jag hjälpa dig med det:-)
Om du har en mail adress kan jag skicka dig koden.
Kram