30 oktober 2009

Mina Arbetskamrater

Jag är välsignad med att ha ett gäng underbara arbetskamrater runt omkring mig... Ung som gammal ,hm... kommer faktiskt på att jag hör till den senare katogorin, men vad gör väl det förresten. När jag vaknar och tänker på arbetet så oftast kommer det en känsla av välbehag och mågott känsla... Kommer det inte så beror det mest på att jag är trött och skulle helst av allt vilja stanna hemma.
Därför kära ni om ni nu läser det kära goa kollegor på tidningen Världen idag så vill jag bara säga att jag gillar er, uppskattar er och vill inte byta ut er någon av er... därför känns det väldans bra att åka iväg en vecka och veta att ni finns kvar där när jag kommer tillbaka... :)
Nej Johan, Ruth & Erik och ni andra detta är inte en muta... men jag tycker om slags lösviktsgodis.... Kram på er

Er trogna

Inga kommentarer: