26 oktober 2009

Count down...

Vi åker på lördag, fatta Vi åker på lördag.... :) Behöver detta så oerhört mycket... Har köpt en bok, en deckare som jag tänker läsa ut från pärm till pärm. Tar med mig sköna skor som jag skall klara av att gå i, funderar på att inte ens ta smink med mig, kommer inte laga på mat på en vecka... Inga jobbmail att svara på, inga samtal, inga beslut, inga offertförslag absolut bara Jompa och jag. De e dags för oss nu med vila... För att komma tillbaka med avslappnade axlar och kanske kanske lite brun nyans... :))
Signe

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh...man avundas er... men bara lite, men mest är ni nog värda en tvåmannasemester! Längtar också efter en bröllopresa nån gång...kom aldrig iväg heller. Men var sak har sin tid! Er tid är nu!
Ha det så mysigt och njut i massor!
Kram Mette

Bibban sa...

men åh sis det är du verkligen värd, varenda minut..ha det så himla skönt.
Kram

Anonym sa...

Härligt Ingela,

Vart åker ni? Jag njuter såå av sol och värme och att ladda batterierna igen. Det blir inte så mycket läsa av men i stället mycket mys med Leila. Kram på dej och njut av ledigheten!!
Kram Kerstin