14 juni 2009

Regn 30 timmar i streck nu....

Ja så är det men det är säkert för att grundvatten nivån skall klara högsommarvärmen som kommer efter midsommar,, eller vad tror ni :)
Vill tipsa om min.. ja va skall jag kalla det, kollega? fast jag är inte helt övertygad att han håller med om det, han skulle nog kanske kalla det för "konkurrent men lite kollega" men i dessa enhetens dagar så väljer jag att kalla honom för en kollega, bloggvän, syskon i tron och han heter CarlHenrik Jaktlund han bloggar på tidningen Dagen och är just nu på NYHEM... läs gärna hans BLOGG... den e bra! Just i dagarna följer man honom på bloggen du hittar under länken Nyhem annars är det den andra som är premanent.
Ha en fin dag, det skall jag, vi visar HUSET igen... kom o köp

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det går bra med huset!!!

"Vår Gud är så underbar. Han råder i evighet. Med kärlek och trofasthet. Vår Gud är så underbar."

Kram A.