20 juni 2009

Mysteriet löst

Efter att ha hört en gnyende läte i hallen så fann jag efter några dagar dessa Vagabonder, stackarna de har försökt att göra sig hörda.... snyft... Men nu är e hittade och vi får försöka hitta någon ägare till dem, för ingen i familjen dög åt dessa välingångna vagabonder. Så fort någon av oss försökte sätta ned sin fot i dem så grät de högt och förtvivlat.... vi vill hem
till våra fötter... De är sant!! Så här med efterlyses fötterna till dessa bekväma vagabonder.... fast eftersom jag hörde ett liknande gnyende i telefonen här om dagen som påminde starkt om ljudet från hallen så anar jag att vi är halvvägs till detta mysteriums lösning... frågan är hur vi skall få hem dem till fötterna???
Glad midsommardag allesammans... och jag är säker på att fötterna är glada nu...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha!!

Jag vet, jag kan inte riktigt bestämma mig...men idag bloggar jag iaf!

Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hej!
De där såg lagom ingådda o sköna ut :)
Visst ska du komma till CHESS på tors!!
Blir riktigt bra erbjudanden också o det är ju alltid jättekul! :)

Hoppas du haft en skön midsommar o du vilken liten sööt hund ni har!!

Kram Jeanette

Bibban sa...

Ja men siiiiiis där är dom ju....då måste jag ju komma till uppsala ju...va bra då kan vi träffas igen, jag tror dom bestämde sig för att stanna där i hallen så det inte skulle dröja för länge innan vi träffades igen kram fråm Götet
D, A, N, K, M, M och jag har det jättemysigt

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Tack för komplimangen!
Jag blir bara smickrad :)

kram Jeanette