05 juni 2009

My Next Move...

Vår äldste son gjorde en cd som sitt PA arbete i gymnasiet, den hette just My Next Move... och idag vill jag lyfta fram just den texten.... och ställa frågan... Whats your next move? Vet inte om det är grammatiskt rätt men ni förstår :) Har vi kanske stannat till och inte längre i rörelse? Är vi i rörelse och kanske behöver stanna upp? Ställer vi öht frågan till oss själva, törs vi ställa frågan? Vill vi ställa frågan? Behöver vi ställa frågan?
Jag tror att jag vill det och vet att det är bra att göra det även om jag inte törs och kanske inte ännu har gjort det... men ett vet jag att så länge jag håller mig på banan och har blicken riktad mot målet och min vilja finns där att komma rätt så går det nog okey... sen är frågan såklart Var är målet? :))

Jag lämnar er här idag med den frågan i luften... jag skall snart sätta mig ned och ha fredag och åka Tillbaka till framtiden... om ni förstår vad jag menar ...

3 kommentarer:

Bibban sa...

Ibland känns det som om du gör livet lite svårt...kanske är det svårt..men jag tror att man ibland får ta dagen som den kommer och leva litegrann... inte oroa sig så mycket..du vet sis i morgon är en annan dag.Ha roligt..
Älskar dig

Anonym sa...

Ja målet är görviktigt! Vilket mål man har här i tillvaron och i det tidlösa livet.

Ha det bra!!

Kram

Vattenslangen sa...

Vad jättebra skrivet!