09 juni 2009

Ett telefonsamtal

Ni som brukar läsa här inne i "mina tankar" vet att jag lite då och då uppmuntrar mig själv och er med att göra det där lilla för någon annan.. t.ex telefonsamtal För man vet ju att i tidens längd så kommer det tillbaka....
Igår blev vi så glada och uppmuntrade för ett samtal från en minst sagt mycket oväntad person som ringde och vill höra hur vi mådde, hur allt gått osv och med mycket uppmuntran....! Det betydde så mycket för oss, även om vi redan landat i omständigheterna och glädjen infunnit sig igen... Jag vaknade igår morse med en stilla glädje (som ni kanske läste) och visste inte riktigt varför... dagen avslutades i den känslan och och blev förstärkt av detta 20 minuter långa samtal.... :) Vi behöver varannn eller hur :) Tack för att du ringde... (om du nu läser här)

Så fortsätt uppmuntra, fortsätt le, fortsätt att följa den där lilla maningen... den kan betyda så mycket för någon annan....

Du är viktig

4 kommentarer:

Vattenslangen sa...

Åh vad bra!!!

Agnes Maria sa...

Självklart behöver vi varandra.
Och en sådan glädje med alla bloggvänner man får !
Ha det så gott min vän.
Kramar från Åsa

Bibban sa...

Ja du sis..ring ring..kram kram Bibban

Anonym sa...

Så skönt! Vad bra!

Kram Annelie