03 juni 2009

Den blomstertid nu kommer


10 veckor sommarlov väntar... ett välförtjänt gott sommarlov :) för barnen. Det är en känsla att själv gå upp på morgonen äta sin frukost och veta att de kan snusa på någon timme till...Någon lärare har sagt någon gång att det finns 4 anledningar till att bli lärare: sommarlov, jullov, sportlov och påsklov :) Låt oss hoppas att det finns lite mer djupa i de flesta andra....
Musten har gått ur mig... trött... sliten... och aningen modfälld... men det vänder det gör det, det måste det göra, kanske redan i morgon för då är det en annan dag :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har ju haft studentkalas och husfix att stå i. Efter-reaktion kommer alltid...jag vet.

Ta hand om dig.

Kram

Bibban sa...

Kära lillasyster du ska se att det ordnar sig till det bästa..
Kram jag tänker på dej

Marie sa...

Nu är det en ny dag, hoppas den för med sig lite nya krafter till dig!

Vi ska (tyvärr) inte ut och resa, men jag har fått lära mig att barn med vissa smittor kan börja i en förskolegrupp utan att övriga föräldrar meddelas om detta, (tystnadsplikt du vet...) så vi tar det säkra före det osäkra i detta fallet och vaccinerar.

Ha en bra dag!
Kram Marie

Unknown sa...

Jag vill också ha 10 veckor!!:):) Mågottkramen