18 maj 2009

Uj vilken fart det varit...

... som ni kanske förstår av mitt förra inlägg så är det 100 knyck nu. Men! för att förtydliga de e kul.. men lite trött e jag... men glad och tacksam. Tacksam för min stora fina familj. Tre söner & tre döttrar. Tacksam för att Gud är med oss och att vår framtid ligger i hans trygga famn.

En annan sak att glädja sig åt är vår JÄTTESTORA hund :) Dotter C har bloggat om henne i dag.
Kika in och lämna gärna någon lite kommentar om hon är till glädje och belåtenhet. Hunden alltså.. ja dottern med förståss.. Nä nu surrar jag, slår mig till ro nu och Cityakuten nästa :)har följt denna serie sedan starten, inte alla avsnitt på långa vägar men tillräckligt för att vara uppdaterad.
I morgon är det en annan dag med full fart och full fläkt...

p.s kika gärna in i dotterns blogg d.s

2 kommentarer:

Unknown sa...

När kommer nya namnet på bloggen;)..ser att du också är i behov av lite lugn nu..har varit full fart här också..men nu ska det bli lite lugnare..en stund i allafall. Mågottkramar

Mette J sa...

Hallå frun i Fjällboskogen!
Väntar med spänning på vad denna blogg kommer heta om ett tag. Kommer den anknyta till nya adressen eller nått helt annat? Nåja, jag får stilla mig och vänta.............och vänta;) Om jag själv sjunker ner i tv-soffan följer jag gärna alla hjältar i realityserien "Sjukhuset" från vårt eget Ackis, om jag kommer ihåg att det är på Tv vill säga. Dock lyckades jag tömma tårkanalerna till sista droppen, när jag tittade på Tv4 Spårlöst igår.
Önskar fam L. allt gott och lycka till med bestyren ni har framför er! Kram Mette