24 maj 2009

Söndagkväll och sista veckan före studenten

Minst sagt så är det väldigt få dagar kvar nu för vår dotter att invänta studenten. Varje dag ett steg närmare... framtiden :) Skall bli så härligt för henne att få gå ut nu.... spännande tider.... :)
Hittade denna textrad som finns längst ned hos en av mina bloggvänner vad förunderligt glad man blir när man hälsar på hos varandra. Den betydde mycket för mig och för att göra det klart vem jag syftar på när det står att jag aldrig vandrar ensam så är det Jesus jag tänker på, för han har lovat att alltid vara nära och alltid vara intresserad av vad jag tar för beslut i livet. Han bestämmer inte åt mig men vill hjälpa mig att fatta rätta beslut inför det som väntar....Man vet allt detta men det är ju SÅ bra att få bli påmind :))

I morgon blir det en helt annan dag än den som passerat...

When you walk through a storm, Hold your head up high , And don´t be afraid of the dark.
At the end of a storm, There´s a golden sky, And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind Walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you´ll never walk alone... You´ll never walk alone.
Walk on, walk on with hope in your heart, And you´ll never walk alone You´ll never walk alone

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst, är den texten tänkvärd.
Åhh, så du har studenten hos dig.
Mycket att förbereda och glädjas åt förstår jag. Var tre år sedan som vi hade studenten här. Man är så glad att barnen har jobb i dessa tider. Nu är det två år tills den yngsta tar studenten.
Önskar dig en fin dag.
Kram