07 april 2009

Vilken dag vilken glädje vilket jubel

Ja okey kanske inte jubel (det var mer en strof från en härlig sång jag sjöng förr i tiden i strängmusiken) men det har varit en väldigt skön och härlig dag idag.
Jag smög upp på vågen för att inse att jo så var det .. :) men vad gör väl det på en skala..... Jag är frisk och jag är glad
På jobbet kändes det som flera lyft, inte så mycket försäljning men det vi gjorde idag kommer att generera i försäljning och det är det som räknas juu.
Solen skiner snart är det påskledigt bara några timmar i morgon sedan ledigt, härligt!

Ha en fin fin kväll allesamman... ge någon en kram .. och i morgon är det en annan dag :)

2 kommentarer:

Bibban sa...

Skönt sis att bedrövelsen har lagt sig..och jajamen i morgon är en annan dag..fast jag jobbar hela påsk förståss, men vad gör väl det jag är glad ändå tralalala.

Mette J sa...

Du har så rätt, så rätt igen...livet går vidare och precis som du säger att, är man bara frisk och glad, vad har man då att beklaga sig över!
Kram Mette
Osäker på om det kanske blev det skickat två gånger...