20 april 2009

Trött

Precis så känner jag mig, sömnigt trött... zzzz Klockan är nästan 18 och det är lite för sent för en powernap, då blir det inte så bra med sömn till natten. Vet egentligen inte varför utan det är nog bara så att det är våren, mycket jobb, mycket inomhus, lite eller mycket lite motion och måndag..
Man skulle ha någon slags maskin, som en droppställning, som pumpade in allteftersom.. eller så börjar jag gå och lägga mig i tid, vandra lite, sortera bort lite jobb och slutar fundera så mycket..
Tänk vad det hjälper att skriva ned hur man tänker, då blir det som att prata för sig själv, man får väldans bra svar då hehe.... måndagskram på er....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen mig...trött...Våren är underbar...men jag tror den tröttar också, rena chocken för människan!

Gå ut och gå är skönt!!

Må gott, Annelie

Unknown sa...

Känner lite samma här..spelar ingen roll om jag får sova ut eller inte..lika trött. Våren tror jag..hela kroppen behöver semester..och det känns ju bra när min börjar vecka 30!!!!Urk..Kram

Bibban sa...

Tror du det finns droppgodis`??)en liten groda då och då under dagen..eller en liten sockerbit;)
Sov en stund nu sis så känns allt bättre i morron
Kram på dej

Mette J sa...

Meeen! Det är någon som ritat av mig på kontoret idag!!Lite läskigt...undrar vem det kan ha varit?
:)
Mette