19 april 2009

Söndagkväll kl 22:17

Dags att avrunda kvällen, helgen, veckan och påbörja en ny. Vecka 17 redan!! Det innebär kaffekokning hela veckan och ngt att bjuda på när veckans sista dag kommer... två gånger om året.. det kan ja la bju på :))

Jag har fått en utmaning av min syster och jag tänkte uppfylla den så här innan sänggåendet.

5 saker som jag vill göra under 2009!
HM!
1.Jag vill väldigt gärna hitta ett perfekt boende åt oss inne i stan.
2.Jag skulle väldigt gärna klämma ytterligare 8 kilo fläsk :) klämma bort från denna kropp jag vandrar i.
3.Jag skulle behöva och då vill jag väl då, börja röra på mig mer lite kroppsligen.
4.Jag skulle väldigt gärna vilja komma bort en weekend med min bästis som jag delat mitt liv med.. gärna New York :))
5.Jag vill fortsätta se mina barn lyckliga vandrande på sina vägar genom livet.
Sedan skulle jag ju utmanade några att tänka till på detta då.
Det får bli...Dagenbloggaren och Katarina
Vassegoa!
Godnatt alla sov gott och var rädda om varandra blir ni sugna på kaffe så är ni välkomna till jobbet då mellan 10 och 10.20

5 kommentarer:

Bibban sa...

Ja då kommer la ja dårå, va får vi till??
kram o gonatti..Storsis

Unknown sa...

Broccoli på fredag :)) Inga kakor här inte :))

Lilla Rummet sa...

Tack för kommentaren på min blogg.
Ja det är fler som skulle behöva röra på sig lite mer, känns det som...men just nu har jag en knäskada så det blir inte så mycket för tillfället....men det kommer.

Ha en fortsatt trevlig dag
Kram Britt

Unknown sa...

oh New York skulle vara trevligt! Hoppas att du kommer iväg.
Kram:)

Katarina sa...

Nu är utmaningen gjord...;-)