06 april 2009

Pinsamt

Åh så pinsamt, jag törs knappt berätta men ngt så jättejobbigt hände mig idag.... jag köpte en ny våg ... den gamla var en IKEAsak och den här nya har massa siffror som tickar fram... obönhörligt äkta vara. Dottern C och jag trodde det inte stämde, vi stod där o bara glodde. C drog snabbt på sig sina joggkläder och försvann illa kvickt. Jag fick stå där med lång näsa och drog in magen. När maken kom hem drog jag med honom upp till övervåningen och han fick testa. Ja men den här stämmer!!! säger han glatt....
Så gissa vem som fick starta om viktprogrammet på viktklubb.se :( och jag som tyckte att dagen varit ganska bra... :((... hjälper kanske att säga att I morgon är det en annan dag.... nä det hjälpte inte.... inte nu... men i morgon hjälper det säkert!

4 kommentarer:

Bibban sa...

Gammal e äldst eller vad det heter..ta tillbaks den gamla vetja..trygg och trogen
go natt

Mr. F sa...

Förlååååt mig Ingela!!!Jag kunde inte låta bli att skratta, men inte på ett elakt sätt(tro mig!) utan bara för att det är så igenkännande och dråpligt...bara därför....nu känner jag mig hemsk, för som sagt så känner jag ju igen mig:/
Kram Mette

Anonym sa...

Det blir bra Ingela - du fixar det! Jag vet precis hur det känns... om det nu är till någon tröst. Christina

Unknown sa...

Därför äger jag inte längre någon våg!Ingen som stämmer!:):):) Skickar mågottkramar