30 april 2009

Härlig skön Valborg

Vintern är förbi och nu är våren här! I år har jag längtat så mycket att jag också njuter så in i bomben av detta vackra.
Skrev ett litet mail till mina kära arbetskamrater idag och uppmuntrande dem att lämna jobbet på jobbet och bara ta med sig själv hem... För det är vad jag tänker göra ...
Huset i Fjällboskogen är till salu nu, det känns aningen pirrigt i kroppen. Vi har ännu inte löst boendet inne i staden men vi vet att det kommer att ordna sig.Ha en skön helg allesamman, Brasa ikväll, fixa hemma i morgon, Jesusmanifestationen på lördag, och en skön söndag på söndag med gudstjänst i min församling. Sedan tittar vi nog på några hus i helgen såklart!
Som sagt lämna jobbet på jobbet när ni går hem oavsett när... o föresten höll på att glömma Grattis kungen. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt kung!

Jag tror också det löser sig med både försäljning och ny bostad!!! Allt gott!!

Kram

Anonym sa...

Har helgen varit bra?!

Kram Annelie