29 april 2009

Eftermiddag utan sol men ett lättare sinne

Ja jag tänkte bjuda på mig själv lite grann så här på kvällskvisten...

Jag erkänner att jag vaknade med ett mycket dåligt humör. Nu är jag en person som inte tycker om att bli kallad för sur, men... idag var jag det. Varför? Absolut ingen riktig anledning, man kan skylla på mycket, motstånd, attacker eller varför inte hormonerna bara.... hehe

Så ... vad hände denna små stressade dam i 49 års åldern, jo jag studsade in på kontorsstolen efter ha uträttat ett ärende med bilen. Sätter på mig glasögonen för att upptäcka att det redan satt ett par där redan.... DÄR vände dagen för mig.... Så skönt att få skratta åt sig själv. Man behöver inte ta sig själv så allvarligt alla gånger.... det finns alltid någon som har det värre...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha du muntrar upp! Kul!!

Jag har letat efter mina glasögon...när de sitter på!!

Må som en prinsessa! Du är ju ett KUNGABARN...minns det!!

Mette J sa...

Och du ser dubbelt så bra ut!!!!..(host....torrt skämt!)
Mette

Ulrika sa...

Alltid kul att hitta en bloggare med tro på Gud. Ska läsa dig en del tror jag. Önskar dig en fin Valborg!

Bibban sa...

Du är välan för söt du sis
Kramar Bibban

bollebygdsbo sa...

*ler igenkännande*
Så har jag också gjort några gånger.