13 april 2009

Annan dag idag


Väldigt skön påsk, bara njutit och umgåtts med familjen och vänner. Ätit precis lagom mycket, säger min fina nyinköpta våg :))
Sonen nr 2 ville testa för han gapade också lite stort när han ställde sig på den. Han tog ett 5 kg mjölpaket och japp 5 kg prick så nog väger den rätt alltid. Det är helt okey för nu har jag accepterat faktum :)
Tänk va fort man glömmer, för ganska så precis 1 månad sedan så misströstade jag rejält när jag såg bara vitt vitt vitt överallt. Idag härligt grågrönt och tussilago, blåsippor trivs väldigt bra...

Det måste vara mörkt för att det skall bli ljust, lite sant.....

1 kommentar:

Bibban sa...

Jag har bestämt mig för att blänga på min våg,bara ignorera den helt enkelt..mmm precis vad jag tänker göra, för den är ingen bra kompis.
Kramm