28 mars 2009

Sommartid i morgon


Det låter bra det, vi rör oss fram mot sommaren. Lätt att komma ihåg vilket håll det blir och annars kan vi ju ringa Fröken ur för att fråga.

Idag lördag, absolut inget speciellt har hänt. Jo min bästevän och livskamrat köpte sig lite nya kläder. Det händer inte alls för ofta. Han blev såå fin. Nu sitter jag här o spotifyjar hehe, vilken härlig upptäckt! Just nu Barbara Streisand, det gäller att passa på för så fort någn annan får tillfället så stoppar de mina val. Nyss var det Demis Roussos, hehe kommer ni ihåg honom? nähä jorå serrni honom deppade jag till i tonåren när jag var på det humöret :)) eller varför inte snyggingen Gino Vanneli :)) Åh käre tid ... Barry Gibb ... ABBA ... Nåväl nu duger Josh Groban väldigt bra för att inte tala om Andrea Bocelli ...

Jag sitter nog här ett tag till och njuter av Barbara ... får vi som vi vill ikväll så ser vi på Blåsningen om vi lyckas övertala ... Som ni förstår en alldeles slö skön lördag. Godis jo vi köpte det med ... I morgon är det en annan dag ...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Njut av lördagkvällen..godis e gott!;)
Mågottkramen

Anonym sa...

God helg, igen!
Mette