14 mars 2009

Ni får ursäkta

Men jag har inte tänkt att rösta på "snälla snälla" den är ett stort NEJ inne i mitt musikhuvud. Visst hon sjunger med stor inlevelse och många känner nog med sången och visst den är annorlunda än alla andra bystiga vackra sångnummer men , sorry , NÄ jag har några andra favvisar.... H.E.A.T... så super duper rockiga snälla pojkar, helt nya på banan... och svärmorsdrömpojken Måns.
mmmmm så lyder den nationella röstjuryn från Fjällboskogen...
Vi får väl se hur det går för hur som helst så är det en annan dag i morgon och ytterligare en dag närmare våren
Ha en trevlig rolig kväll
Kram

2 kommentarer:

Bibban sa...

Men snälla snälla snälla sis, du får rösta på den låten åt mig för jag jobbar ju i natt....snälla då
Kram och hälsa familjen

Anonym sa...

Nä men sis faller det fram...näe
Kram igen
Bibban