05 februari 2009

Utmanad :)

Torsdagsförmiddag och hemma dels för att försöka bli av med denna hemska huvudvärk, vilket snart skall vara avklarad och dels för att jag faktiskt brukar försöka vara hemmafru på torsdagarna.
Nåväl jag blev utmanad av min systerdotter Marie och skall nu hitta 6 stycken att utmana...har aldrig gjrt detta någon gång men okey here we go...

Här är reglerna:
Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.
Så jag utmanar såklart:
Sölvi
Madde
Karin
Mette
Johanna
Siv
Min bild blev lite otroligt nog den 6:e av mina barn Victor på storasyster C student :)

6 kommentarer:

Marie sa...

Härlig bild!

Tänk om jag hade väntat tills imorgon, den 6:e och utmana dig! :-)

Kram Marie

JO sa...

Utmaningen antagen ;)

Anonym sa...

Yes. Antar utmaningen men du får vänta nån dag...jobbar nattvecka och det suger mig på kraft! SÅ jag tar det en annan dag, ev. i morgon då. KUL med utmaningar, någongång ska vara den första! Fin Victor. Kram

Mette J sa...

Hej Ingela! Det blir första utmanignen även för mig! Jag antar den såklar!!

Bibban sa...

Victor med C jätteviktikt ju Kram

KÄRIN [I write – therefore I am] sa...

inte direkt rolig bild - men men...
*done*
=)