15 november 2008

Anonym

Anonym kommentator,

Det är väl egentligen helt okey och helt fritt och fullt rätt för den som gör dem, men jag fundrade idag när jag godkände, efter lite tvekan, en anonym kommentator, vem läser min små inlägg? Man kanske kan istället för anonym skriva en liten personlig hälsning så att åtminstone jag vet vem som kommenterar. Nu var det ingen dålig kommentar tvärtom en uppmuntrande sådan så jag valde att publicera den, men......

En som inte är anonym och som jag gärna skriver ut och med stora bokstäver är JESUS.

Du är den mitt hjärta söker Du är den min själ har kär, Du är den som jag behöver Min konung och min frälsare....

Genom allt är det namnet genomsyrat och beprövat och han sviker aldrig. Visst ibland kan lösningar och svar dröja men i slutändan så ser vi att han varit med i allt om vi tillåter honom att vara där. Vi kan tycka att vi vandrat ensamma, men vad vi kanske inte förstår är att han varit med alltid och kanske burit oss genom svårigheter och tråkiga omständigheter.

mm så är det nog .....:)




1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, jag känner mig träffad! det är jag som är den anonyme :P jag ramlade bara förbi din blogg och läste några av dina inlägg och kände bara hur gud talade till mig och blev så glad så jag ville ge dig några uppmuntrande ord :) du vet inte vem jag är så därför skrev jag inget namn, men Hanna Ädel heter jag iaf :)